Whirlpool WBE34132 A++W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WBE34132 A++W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

breakdown 17-12-2011
Geschreven voor: Whirlpool WBE34132 A++W wit

Ik was van plan dit toestel te kopen. Ben em eerst gaan bekijken in de Saturn.
De specs zien er goed uit. Grote koelkast en zuinige (222kwh) aan een betaalbare prijs. Bovendien is het een mooie koelkast.
Enkel was ik helemaal niet tevreden over de bouwkwaliteit en ontwerp.
De lades aan de binnenkant van de deur zijn van een heel povere kwaliteit en kon ik heel makkelijk buigen. K heb met m'n hand er wat kracht op gezet en dat ging zo breken. Ik kan me voorstellen met een paar zware flessen erin dat het snel zal breken met een verkeerde beweging.
Bovendien mochten de spleten waarin men de glazen platen in schuift, veel dunner zijn. Er zit veel speling op. Als je vooraan het glas duwt naar beneden, dan vliegt de achterkant om hoog en dat wil je niet.
Over het geluidsniveau en duurzaamheid kan ik niet zoveel zeggen.
Moesten ze die 2 problemen oplossen, zou ik hem zeker aanraden. Maar met zo'n brak plastiek, raad ik je toch aan om een andere te kopen. K heb andere koelkasten getest in de winkel en het plastiek daar was toch een stuk beter (en nauwelijks plooibaar).